• Алматы, Байтұрсынұлы, 126/1
  • +7 (727) 323 11 75

Халықаралық жобалар

                        ERASMUS+
Бизнестің білім беру сапасын арттыру және халықаралық университеттермен серіктестікті кеңейту мақсатында «Алматы энергетика және байланыс университеті» коммерциялық емес АҚ жақын және алыс шетел университеттерімен бірлескен білім беру жобаларына қатысады:
Еуропалық Одақтың Эразмус Плюс «Инженерлік білім беру саласындағы инновациялар мен кәсіпкерлердің біліктілігін арттыру» гранттық жобасы
Жобаның үйлестірушісі: Корольдік технологиялар институты (Швеция)
Жобаның мақсаты: серіктес елдерде жаңа кәсіпорындар құруға, жаңа жұмыс орындарын құруға және экономикалық дамуға қолдау көрсету үшін университет-бизнес ынтымақтастығы арқылы инженерлік білім саласындағы инновациялық құзіреттіліктер мен кәсіпкерлік дағдыларды арттыру. Армения, Грузия, Беларусь және Қазақстандағы университеттер арасындағы инновациялық және кәсіпкерлік ынтымақтастықты дамыту, өнеркәсіптік кәсіпорындар мен жоғары оқу орындары арасындағы ынтымақтастықты дамыту және инновациялық идеяларды коммерцияландыруды қамтамасыз ету арқылы әлеуметтік-экономикалық дамуды қолдау.
Жобаның нақты мақсаттары:
«Инновациялық жүйелер» бағыты бойынша жаңа магистрлік бағдарламаны әзірлеу және енгізу
«Инженерлік қызметтегі кәсіпкерлік» жаңа магистрлік бағдарламаны әзірлеу және енгізу
Инновациялық педагогиканы енгізу және инновациялық құзіреттілікті дамыту (білім, білік)
Жобаның серіктес университеттерінде 8 инновациялық орталық құру
Студенттер мен қызметкерлерге инновациялық идеяларды коммерцияландыруда және жаңа стартап-компанияларды құруда қолдау
Студенттер мен оқытушылар үшін инновациялық конкурстар ұйымдастыру
Нәтижелерді тарату және басқа университеттермен тәжірибе алмасу
Жобаны іске асыру мерзімі: 36 ай. Жобаның бюджеті: 968 567,00 евро
Қазақстаннан серіктестер
1. атындағы Тараз мемлекеттік университеті М.Х.Дулати
2. Алматы энергетика және байланыс университеті
3. Болон процесі және академиялық ұтқырлық орталығы
4.MON ҚР «ND&CO» ЖШС
Бағдарлама елдері
1. Валенсия политехникалық институты (Испания)
2. Қолданбалы ғылымдар университеті, Турку қаласы (Финляндия)
Серіктес елдер
1. Армения ұлттық политехникалық университеті (Армения)
2. Армения Ұлттық Сәулет және Құрылыс Университеті (Армения)
3. Армения Республикасының Білім және ғылым министрлігі (Армения)
4. Ғылыми және білім беру реформалары қоры (Армения)
5. Ереван телекоммуникациялар ғылыми-зерттеу институты (Армения)
6. Беларуссия мемлекеттік университеті (Беларусь)
7. Брест мемлекеттік техникалық университеті (Беларусь)
8. Беларусь Республикасының Білім министрлігі (Беларусь)
9. атындағы Мемлекеттік университет С. Руставели (Грузия)
10. Грузия техникалық университеті (Грузия)
Толығырақ >>
  1. АЭжБУ Энергетиктер қауымдастығымен, Карбонлимиттермен және климатқа қарсы қорықпен еліктеп, парниктік газдардың нақты шығарындыларын ұзақ мерзімді және тұрақты төмендетуге бағытталған USAID-тің энергетикалық жобалары бағдарламасы бойынша Америка халықаралық даму агенттігінің үш жылдық жобасына қатысады.
    Бағдарлама Қазақстан үкіметіне және бизнес-қауымдастығына парниктік газдар шығарындыларын азайту бойынша саясатты және шараларды іске асыруда, корпоративтік және ұлттық деңгейде қолдау көрсетеді. Бұл сонымен бірге Қазақстандағы энергетика және климат саласындағы мамандардың жаңа буынын даярлауға арналған мамандандырылған оқу бағдарламаларын жетілдіруге көмектеседі.
    Бағдарламаның міндеттері:
    Парниктік газдар шығарындыларын шектеу мен сауданың ұлттық жүйесін және энергияны үнемдеу және энергия тиімділігі туралы заңнаманы, сондай-ақ реттегіштер мен реттелетін кәсіпорындар арасындағы диалогты қолдау арқылы жүзеге асырылатын рәсімдер мен құралдар арқылы парниктік газдар шығарындыларын азайту жөніндегі саясат пен шараларды іске асыру және бақылау мүмкіндігі Қазақстан Үкіметінің мүмкіндіктерін арттыру.
    Энергия шығыны мен атмосфераға шығарындылар туралы деректерді басқару сапасын жақсарту, расталған есептерді дайындау, энергияны тұтыну және парниктік газдар шығарындыларын азайту жөніндегі шараларды әзірлеу мен іске асыруды бағалау үшін корпоративтік мүмкіндіктерді арттыру, сонымен қатар аудиторлар мен тексерушілердің кәсібилігін арттыру жолымен парниктік газдар шығарындыларын азайту арқылы іскер топтың мүмкіндіктерін нығайту.
    Оқу семинарларын ұйымдастыру, аккредиттеу процесін қолдау және заманауи білім мен технологияларды тарату орталықтарын құру арқылы энергияны үнемдеу және климаттың өзгеруі саласындағы кәсіби бағдарламаларды дамыту.
    АЭжЕ электроника кафедрасының негізінде CASSINO университетінің робототехника кафедрасы және Оңтүстік Лацио (Кассино, Италия) бірлескен халықаралық роботтардың ғылыми-зерттеу зертханасы құрылды. «Интеллектуалды роботты жүйелер» бағыты бойынша бірлескен зерттеулер жүргізілді. Қазіргі уақытта роботтың 3D моделі – еркіндік дәрежесі 4 манипулятор жасалды. Прототипті енгізу жұмыстары жүргізілуде.
    Валенсия политехникалық университеті Валенсия политехникалық университетінің Инновациялық орталығының жұмыс әдістерінің негіздері бойынша «Поезд жаттықтырушыларын» оқыту (UPV)
    2017 жылғы 26 наурыздан бастап 8 сәуірге дейінгі аралықта InnoCENS Erasmus + жобасының аясында университеттің инновациялық орталығының негіздері және кәсіпкерлік негіздері бойынша оқыту курсы өтті. Тренингті Валенсия политехникалық университетінің (Испания) Валенсия политехникалық университетінің IDEAS Инновациялық орталығының бизнес-тренерлері Грузия, Армения, Беларусь және Қазақстаннан 24 жоба серіктестерінің қатысуымен өткізді. Интерактивті оқу бағдарламасына біздің университеттің 2 оқытушысы – жоба үйлестірушісі Алиярова М.Б. және кәсіпкерлік және менеджмент кафедрасының оқытушысы Б.Түзелбаев қатысты. Жоба жоспарына сәйкес, 2018/2019 оқу жылында жоба тобы әзірлеген «Инновациялық жүйелер» және «Кәсіпкерлік негіздері» курстарын магистратураға (болашақта, бакалавриат, үздіксіз білім беру курстары) енгізу жоспарлануда.
    Курстың негізгі тақырыптары:
    Идеядан бизнеске дейін
    Стартапты қолдау
    Бизнес моделі және бизнесті жоспарлау
    Өнімнің бәсекелестік артықшылығы
    Зияткерлік меншікті қорғау
    Старт-команда (әзірлеу тобы)
    Нарықты сегментациялау және тұтынушылармен қарым-қатынасты дамыту
    Қаржыландыру тетіктері
    Брендинг
    Интернационализация
Тренинг қорытындысы бойынша командалардың бизнес-жоспарды дайындау туралы есебі өткізілді. Оқыту нәтижелері.
Швецияның Инновациялық жүйелері Корольдік Технологиялық Университетіне (CTN) оқу сапары
Оқу сапарын Стокгольмдағы Корольдік Технологиялар институты – KTH 2017 жылдың 1 маусымынан 10 маусымына дейін ұйымдастырды. Сапар бағдарламасына Швеция, Финляндия, Беларусь, Армения, Грузия және Қазақстаннан 25 серіктестіктің өкілдері қатысты.
Семинар бағдарламасында шведтік «Виннова» агенттігінің CTN, инновациялық жүйелерді дамыту туралы, Стокгольм округі әкімшілігінің өкілдері баяндама жасады.
Алғашқы ақпарат шведтік инновациялық орталықтардың – инновациялық идеяларды, стартаптар мен бизнес-инкубаторларды қолдау жүйесінің тәжірибесінен алынды.
Олардың ішінде:
Kth инновациясы
SUP46
Киста ғылыми қаласы
Uppsala инновациялық орталығы
SSE бизнесі
Оқу сапары барысында Innosens жобасының қызметін үйлестіру бойынша семинар өткізіліп, консорциум қатысушылары «Инновациялық жүйелер» және «Кәсіпкерлік негіздері» курстарына арналған оқу бағдарламаларының тақырыбын талқылады. Серіктес университеттердің оқу бағдарламаларына курстарды енгізу 2018/2019 оқу жылына жоспарланған.
«ИнноПеда» инновациялық білім беру семинары, Турку, Финляндия
2017 жылғы 10 қыркүйектен 20 қыркүйекке дейін ТуркуАМК қолданбалы ғылымдар университетінде (Турку қолданбалы ғылымдар университеті) Технология, бизнес және экономика факультетінде енгізілген Инновациялық педагогика бойынша семинар өтті.
Инновациялық педагогика негізделеді:
Біріктіру арқылы оқушының жеке іс-әрекетін дамытуға ықпал ететін білім беру әдістері
көп салалы
жұмысқа бағдарлану,
интернационализация
кәсіпкерлік және қызығушылық
сыни ойлау
Білім, білік пен? Абілетін дамыту ар? Ылы инновациялы?
Жобалық оқыту
Оқыту арқылы
Жобалық балапан және басқалар.
Инновациялық педагогика – оқушының жеке іс-әрекетін дамытуға ықпал ететін, көп салалы, жұмысты бағдарлау, кәсіпкерлікті интернационалдандыру, қызығушылық пен сыни ойлауды біріктіретін оқыту әдістері. Білімді, дағды мен көзқарасты дамыту, яғни жұмыс өмірінде жетістікке жету үшін қажет инновациялық құзіреттіліктерді дамыту.
Халықаралық университеттермен серіктестікті кеңейтуге, сондай-ақ кәсіпкерлік практиканы қамтамасыз етуге бағытталған бизнес білімінің сапасын арттыру туралы есеп.
Еуропалық Одақтың ERASMUS + стипендиялық бағдарламасына қатысу үшін жобалық өтінімдердің II байқауының қорытындысы бойынша, Еуропалық Комиссия (EACEA) қазақстандық университеттердің қатысуымен 10 жобаны іріктеді. «Алматы энергетика және байланыс университеті» коммерциялық емес акционерлік қоғамы екі жобаны жүзеге асыруға қатысады.
ERASMUS + аясында «Инженерлік білім берудегі инновациялық құзыреттіліктер мен кәсіпкерлік дағдыларды арттыру» жобасы (InnoCENS) университеттерге, студенттер мен кәсіпорындарға сауалнама жүргізеді. Қатысыңыздар.
INNOCENS инновациялық бизнес-идеялар конкурсына шақыру
Инновациялық бизнес-идеялар сайысы https://innocens.webs.upv.es
INNOCENS – ERASMUS + Еуропалық Одақ қаржыландыратын жоғары білім саласындағы инновациялар мен кәсіпкерлік. Жобаның мақсаты – университет бағдарламаларына инновациялар мен кәсіпкерліктің жалпы курсын енгізу, студенттердің шығармашылық әлеуетін арттыру үшін инновациялық педагогика енгізу, студенттерге жаңа идеяларын коммерциялауға көмектесетін инновациялық орталықтар құру. Жобаның серіктестері – 11 елдің университеттері: Швеция, Испания, Финляндия, Армения, Грузия, Беларусь және Қазақстан.
INNOCENS COMPETITION LEAFLET
Russian competition web page
Russian Call-for-participation

Ғарышты игеруге және интеллектуалды роботтық жүйелерге арналған қолданбалы оқу бағдарламасы
Бизнестің білім беру сапасын арттыру және халықаралық университеттермен серіктестікті кеңейту мақсатында «Алматы энергетика және байланыс университеті» коммерциялық емес АҚ жақын және алыс шетел университеттерімен бірлескен білім беру жобаларына қатысады:

Еуропалық Одақтың Эразмус Плюс «Ғарыш кеңістігін және зияткерлік роботтық жүйелерді дамытуға арналған қолданбалы оқу бағдарламасы» гранттық жобасы.

Жобаның үйлестірушісі: Берлин техникалық университеті

Жобаны іске асыру мерзімі: 36 ай.

Қазақстаннан серіктестер

Алматы энергетика және байланыс университеті
Қазақ ұлттық университеті әл-фараби
Л.Н. Еуразия ұлттық университеті Гумилева
К. және Қазақ ұлттық техникалық университеті. Сәтпаев
7. Қазақстан Республикасы Қорғаныс және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің Аэроғарыш комитеті (KAZKOSMOS)
ҚР БҒМ
Бағдарлама елдері

Беларусь ұлттық техникалық университеті, БҰТУ
Томас Тағы да Мехелен – Антверпен
Пьер және Мари Кюри университеті
Рига техникалық университеті
Таллин технологиялық университеті
ECM ғарыштық технологиясы GmbH
Ресейдің бірінші Президенті Б.Н. атындағы Орал федералды университеті Ельцин
«ГЛАВКОСМОС» ЖАҚ
«Шағын серіктер» ғылыми-өндірістік орталығы »жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
Сібір федералды университеті
Ұлы Петрдің Санкт-Петербург политехникалық университеті
«Оңтүстік-Батыс мемлекеттік университеті» федералды мемлекеттік жоғары білім беру ұйымы
Беларусь мемлекеттік университеті, БГУ
Еуразия ұлттық университеті Гумилева, ЕҰУ
Беларусь мемлекеттік информатика және радиоэлектроника университеті, BSUIR
«Ұлттық ғарыштық зерттеулер мен технологиялар орталығы» ААҚ, ҰҒЗТК
Геоақпараттық жүйелер, ГАЖ
Беларусь Республикасының Білім және ғылым министрлігі
Ресей Федерациясының Білім және ғылым министрлігі
APPLE жобасына арналған толық жұмыс пакеті

«Ғарыштық зерттеулер мен интеллектуалды роботтық жүйелердегі қолданбалы оқу бағдарламалары»

WP1 дайындау:

– жұмыс тобын ұйымдастыру

– жобаның ішкі жоспарын жазу және бекіту

– жобамен байланысты қазіргі заманғы пәндер тізімін дайындау

олар туралы толық ақпарат

– жобаға қатысты ағымдағы пәндерді талдау үшін сауалнаманы дайындау

– Жас мамандарға / түлектерге қандай құзыреттердің әсіресе пайдалы екенін анықтау үшін анкета дайындау

– бітірушілердің біліктіліктеріне / құзіреттеріне қойылатын талаптарды түсіндіру үшін ЖОО түлектерімен байланысты жұмыс берушілер үшін сауалнама дайындау

– заманауи курстарды талдау нәтижелері бойынша аналитикалық есептер жазу

– университет жаңартуды жоспарлап отырған заманауи курстардың тізімін дайындау

– ағымдағы оқу жоспарларын жаңарту кестесін жасау

– заманауи курстарды жаңарту

– ағымдағы оқу бағдарламасын жаңарту туралы есеп дайындау

– Болонияның ұсыныстарына сәйкес ECTS тармақтарын қосқанда, ағылшын және ұлттық тілдердегі әр жаңартылған оқу жоспарының сипаттамасын жасау.

– жаңартылған пәндерді университеттің қолданыстағы ережелеріне сәйкес аккредиттеу

WP2 дайындау:

– университетте бейімделетін жаңа оқу жоспарларының тізімін дайындау

– ЕО университеттерінің жаңа оқу бағдарламалары мен оқу материалдарын зерттеу

– ЕО университеттерінің оқу бағдарламаларын және оқу материалдарын қолдана отырып жаңа компьютерлік модульдерді құру

– Университеттің қолданыстағы ережелеріне сәйкес әзірленген модульдерді аккредиттеу.

– әзірленген модульдерді ұлттық деңгейде аккредиттеу.

– жаңа оқулықтарды, анықтамалық материалдарды, оқу бағдарламаларын әзірлеу және басып шығару

– жаңа оқулықтар, анықтамалықтар, оқу бағдарламаларын сатып алу

– оқу материалын университеттің электронды білім беру платформасына жүктеу

– ROBOLAB үшін ұйымдық құжаттаманы дайындау, оның ішінде: сатып алынатын жабдық үшін үй-жайлардың орналасуы

– ROBOLAB үшін жабдықтар тізімін дайындау

– ROBOLAB үшін жаңа жабдық сатып алу

– ROBOLAB үшін жаңа аппараттық және бағдарламалық қамтамасыздандыруды орнату

ROBOLAB-да жаңа оқу жоспарларын қолдану бойынша семинарлар кестесін дайындау

– ROBOLAB-та практикалық жұмыс кестесін дайындау және жаңарту

– Ағылшын тілі курстарына қатысу

– ЕО университеттеріндегі тренингтерге қатысу үшін мұғалімдерді іріктеу критерийлерін дайындау

– ЕО университеттерінде оқуға қатысу

– Университетте оқу материалдарымен және пайдалы ақпараттармен бірлескен веб-платформа құру

– оқытушылар / тәлімгерлер үшін жаңа оқу жоспарлары мен әдістемелері бойынша сабақ кестесін дайындау (кейінгі жылдары);

– студенттерді жаңа оқу жоспарлары / курстары / модульдері бойынша тәжірибелік сабақтардың кестесін дайындау

– жаңа оқу жоспарлары мен әдістемелері бойынша мұғалімдерді даярлауға қатысу

WP3 сапасын бақылау

– мақсатты өрістегі әр жаңа немесе жаңартылған модульдің сапалық деңгейіне жауап беретін сапа тобын құру

– сапа топтарының отырыстарының кестесін дайындау

– мақсатты аймақтағы әр жаңа немесе модернизацияланған модуль сапасының деңгейін бағалау үшін сапа көрсеткіштерін жасау

– жүргізу үшін ықтимал рецензенттерді (ұйымдарды немесе жеке тұлғаларды) іздеу

жаңа / жетілдірілген модульдерді / курстарды / оқу бағдарламаларын сараптау

– Сараптамалық шолу анкетасын әзірлеу

– мақсатты бағыттағы әр жаңа немесе жетілдірілген оқу жоспарлары / курстары / модульдерінің сапасын бағалау, нәтижелерді сараптау және сараптама жүргізу

WP4 тарату

– Университеттің студенттеріне / түлектеріне / магистранттарына олардың арасында APPLE жобасынан хабардарлық деңгейі туралы сауалнаманы әзірлеу.

– университетті тарату кестесін жоспарлау

– ақпарат тарату шаралары үшін презентациялар дайындау

– ақпаратты тарату жөніндегі мәжіліс хаттамаларын / пресс-релиздерді дайындау

– Жобаның нәтижелеріне қызығушылық білдіруі мүмкін университеттер мен академиялық емес серіктестер мен ұйымдарды іздеу

– Университеттермен және академиялық емес серіктестермен және жобадан тыс ұйымдармен жоба нәтижелеріне қызығушылық танытуы мүмкін келісімшартқа APPLE қосу

– жергілікті газет, журнал немесе басқа БАҚ үшін басылымдар дайындау

– Интернеттегі блогтар: Facebook және басқа әлеуметтік желілерде жобаның оқиғалары мен қызметі туралы жариялау

– жобаны шығару туралы брошюралар / буклеттер дайындау және басып шығару

– Университетте TETRO құру үшін ұйымдық құжаттарды дайындау: құрылымдық бөлім ережелері және лауазымдық нұсқаулық

– TETRO кеңсесінің жұмыс кестесін жасау

– TETRO кеңсесінің бизнес-моделін жасау

– TETRO кеңсе жабдықтарын сатып алу

– TETRO кеңсесінде жаңа аппараттық және бағдарламалық жасақтаманы орнату

– TETRO кеңсесі қызметкерлерін оқытуды ұйымдастыру

– TETRO кеңсесінің тәжірибелік жұмысын ұйымдастыру

– бітірушілер үшін үздіксіз білім беру курстарын өткізу

WP5 Office

– үйлестіру отырысын ұйымдастыру:

Үйлестіру кеңестерінің кестесін дайындау

Үйлестіру кеңестерінің хаттамаларын дайындау

– жобаны күнделікті үйлестіру және бақылау

Detailed project description

Брошюра 1

Брошюра 2

Жаңа технологияларды қолдану арқылы оқытудағы сапаны қамтамасыз ету процесін жетілдіру мақсатында КеАҚ «Алматы Энергетика және Байланыс Университеті» «Erasmus +» бағдарламасы аясында «KUTEL» жаңа жобасына қатысады.

 

Жоба атауы: Қазақстан университеттері жаңа технологияларды қолдану арқылы оқытудағы сапаны қамтамасыз ету процесін жетілдіру үшін

 

Жоба атауының қысқартылуы: KUTEL

Мерзім: 3 жыл

Бюджет: 1.000.000. Евро

Жоба үйлестірушісі: Гульельмо Маркони Университет і (Рим, Италия)

Басымдық: Жоғары оқу орындарын басқару мен басқару саясатын жаңғырту. Жоғары оқу орындарының басқаруы мен жұмысын жетілдіру. Сапаны қамтамасыз ету процестері мен механизмдері.

Мақсатты ел: Қазақстан Республикасы

Мақсат: Жоба қазақстандық жоғары оқу орындарында технологияларды пайдалана отырып, оқытудың сапасы мен өзектілігін арттыруға және жоғары білімнің Еуропалық кеңістігіне енгізуге бағытталған. Жобаның негізгі мақсаты-ұлттық деңгейде TEL курстары мен оқу бағдарламаларының сапасын қамтамасыз ету үшін аккредиттеу стандарттарын нұсқаулықтары  мен рәсімдерді жақсарту, әзірлеу және енгізу.

Нақты мақсаттар:

  1. Қазақстандық университеттердегі ЕО тәжірибесіне сәйкес технологиялардың көмегімен тереңдетіп зерделей оқыта отырып, оқыту бағдарламаларының сапасын қамтамасыз ету үшін аккредиттеу стандарттарын, басшылық принциптер мен рәсімдерді жетілдіру, әзірлеу және енгізу;
  2. Қазақстандық университеттерінде жоғары оқу орын деңгейінде (TEL) кенейтілген оқыту технологиясының сапасын қамтамасыз ету және электрондық оқыту әдіснамасын жақсарту үшін негіз құру;
  3. TEL бағдарламаларын аккредиттеуге және бағалауға жауапты жоғары оқу орындары мен мемлекеттік органдардың тиісті мүшелерін оқытуды қамтамасыз ету;

 

KUTEL бағдарламасының серіктестері

  1. Гульельмо Маркони Университеттері;
  2. Бургас еркін университеті;
  3. Турку университеті;
  4. Грек ашық университетінің зерттеу қорлары үшін арнайы шот;
  5. Ш.Уалиханов атындағы Көкшетау мемелекеттік университеті;
  6. Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті;
  7. Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті;
  8. Қостанай мемлекеттік педагогикалық институты
  9. О.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті;
  10. ҚР Білім және Ғылым министрлігі;
  11. Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігі;
  12. “Ұлт көшбасшысының жастар фронты” Қоғамдық қоры (қор);
  13. Ке АҚ «Алматы Энергетика және Байланыс Университеті»;
  14. Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті.

ЖП 1: Базовый анализ

1.1   Ғылыми-білім беру ұжымының жарғысы;

1.2   Деректерді талдау және жинақтау – Еуропа мен Қазақстанда кеңейтілген оқыту технологиясының (TEL) сапасын қамтамасыз етудің қолданыстағы құрылымымен (институционалдық деңгей) байланысты жоғары білімнің қазіргі жағдайы;

1.3  Деректерді талдау және жинақатау – Еуропа мен Қазақстанда кеңейтілген оқыту технологиясының (TEL) (ұлттық деңгей) сапасын қамтамасыз ету жүйесімен байланысты жоғары білімнің қазіргі жағдайы;

1.4 Жобаға қатысушы әрбір еуропалық елде жиналған үздік ұлттық тәжірибелер негізінде кеңейтілген оқыту технологиясының (TEL) бойынша сапаны қамтамасыз ететін еуропалық стандарттарын анықтау (әрбір әріптеске кемінде 2);

1.5 Қазақстандық және еуропалық университеттерде кеңейтілген оқыту технологиясының (TEL) базалық сапа стандарттарын белгілеу үшін деректерді салыстырмалы талдау және жинақтау.

1.6 KUTEL сапасын қамтамасыз ету құрылымы бойынша ұсынымдармен есеп дайындау.

ЖП 2: Кеңейтілген оқыту технологиясының сапаны қамтамасыз ету саясатын әзірлеу және құрылымдық мүмкіндіктерді күшейту үшін оқыту

2.1 Әзірлеушілер командасының Жарғысы;

2.2 KUTEL оқыту тұжырымдамасын әзірлеу;

2.3 KUTEL платформасын баптау және жобалау;

2.4 Әрбір серіктес-ел университетінде KUTEL технологиялық инфрақұрылымын дамыту;

2.5 Сынамалы (пилоттық) курс үшін KUTEL сапа кепілдігінің оқу жоспарын жобалау және әзірлеу.

ЖП 3: Сапаны қамтамасыз ету

3.1 Сапаны қамтамасыз ету тобын құру;

3.2 Сапаны қамтамасыз ету жоспарын жасау;

3.3 сапа бойынша ішкі экспертті таңдау;

3.4 Деректерді өңдеу және ұлттық/халықаралық деңгейде талдау;

3.5 Менеджмент пен өнім үшін сапа бойынша есеп жасау;

ЖП 4: Тарату және пайдалану

4.1 Валоризация бойынша команда құру;

4.1.1 Валоризация жоспарын жасау;

4.2 KUTEL жоспары мен сайттың жаңартылуы;

4.2.1 Электронды жіберілімдерді жасау, аудару және жөнелту (ағылшынша, орысша,қазақша);

4.3 Плакаттар/брошюралар дизайны, аудару және баспаға әзірлеу (ағылшынша, орысша,қазақша);

4.3.1 Постерлер/брошюраларды жеткізу;

4.3.2 Құжаттарды жасау;

4.4 Негізі тақырыптық конференцияларға ұлттық/халықаралық деңгейде қатысу;

4.5 Ұлттық/халықаралық негізігі мүдделі тараптарды анықтау;

4.6 Ұлттық деңгейде негізігі мүдделі тараптарға жарнамалық материалдарды жеткізу.

ЖП 5: Жобаны басқару

5.1 Шарттарға қол қою;

5.2 Басқару Комитеті мен жұмыс тобының Жарғысы;

5.3 KUTEL жобасының жоспарын құру;

5.4 KUTEL жобасының басқару нұсқаулығы;

5.5 Жобалық қызметті және әкімшілік мәселелерді басқару;

5.6 Серіктестер және Білім, аудиовизуалды және мәдени өнімдер жөніндегі агенттіктер арасындағы қарым-қатынас;

5.7 Білім, аудиовизуалды және мәдени өнімдер жөніндегі агенттіктерінің отырысына қатысу;

5.8 Жобалық кездесулер әзірлеу және қатысу (пленарлы және виртуалды);

5.9 Мониторинг құралдарын әзірлеу;

5.10 Добаның ағымдағы жұмысына мониторинг жүргізу(жоба жоспарының ағымдағы жаңартылуы);

5.11 Қорытынды есептер жасау.

https://www.kutel-project.eu/

KUTEL жаңалықтары

9 сәуірде Алматы энергетика және байланыс университетінде қазақстандық жоғары оқу орындары мен шетел үйлестірушілері Гулиельмо Маркони (Рим, Италия) қатысуымен KUTEL жобасына мониторинг жүргізілді. Мониторингті Қазақстандағы Эразмус+ ұлттық кеңсесі жүзеге асырды. Іс-шара а-210 сағат 14:00-де өтеді.

 

 

 

 

Left Menu Icon